DEVAM ET

SYNC WITH LOEWE.

İŞLETİM SİSTEMİ DESTEK
SIKÇA SORULANLAR

Biz senin için buradayız. Aşağıdaki iletişim formunu kullanarak bize dilediğiniz konuda yazabilirsiniz.

Uzaktan kumandanızdaki yıldız tuşuna tıklayarak dilediğiniz her içeriği favorilerinize ekleyebilirsiniz.

TV programları ile aynı şekilde yapabilirsiniz. Radyo istasyonlarının EPG’sine gidin ya da dilediğiniz radyo programını açarak direkt olarak kayıt tuşuna basın.

Bunu yapmak için lütfen Loewe uygulamasının son sürümünü indirin ve TV’nizin yazılımının güncel olduğundan emin olun. Sonra akıllı telefonunuzdan dilediğiniz görüntüleri seçip çıkış kaynağı olarak TV’yi seçin.

Herhangi bir programı EPG’deki kayıt butonundan veya uzaktan kumandanın üzerindeki kayıt butonundan (kırmızı dairenin bulunduğu buton) kaydedebilirsiniz. İpucu: Uzaktan kumandadaki kayıt butonuna basılı tuttuğunuzda ekranda görüntülenen programı kaydedersiniz.

Favorilerinizi seçin ve “Menu” butonuna basın. Burada istediğiniz her şeyi silme veya yerini değiştirme seçenekleriniz bulunur. Bazı uygulamalarda geçerli değildir.

Güncel olan tüm Loewe TV’ler, Amazon Alexa Loewe os 4.4.64’ü destekler. Akıllı telefonunuzdaki Alexa uygulamasından Akıllı Ev kısmına girip Loewe’yi etkinleştirdikten sonra Loewe’nin arayüzündeki uygulama kısmından Alexa’ya basarak erişebilirsiniz.

Loewe TV’yi Alexa ile kullanmak için Amazon Echo gerekir. Buna ek olarak akıllı telefonunuzdaki Alexa uygulamasının Akıllı Ev seçeneklerinde Loewe TV aktifleştirilmiş olmalıdır. Daha sonra Loewe TV’nizi eşleyebilirsiniz. Bunu yapmak için Loewe’nin uygulama kısmından Alexa’ya tıklayabilirsiniz.

Şimdilik üç adede kadar Loewe TV, Amazon Alexa ile eşlenebilir vaziyettedir. Alexa uygulamasında Akıllı Ev seçeneklerine girerek dilediğiniz cihaza dilediğiniz gibi isim verebilirsiniz.

Alexa’nın Loewe TV’yi bağımsız olarak etkinleştirebilmesi için Sistem Ayarları kısmındaki Operasyon sekmesinin altında yer alan ‘Hızlı Başlangıç Modu’ etkinleştirilmiş olmalıdır.

Cihazınız internete bağlı olduğu süre boyunca devamlı olarak yeni güncellemeler aramaktadır (eğer bu seçeneği Sistem Ayarları üzerinden aktifleştirdiyseniz.) Daha fazla bilgi için lütfen cihazınızın kullanma kılavuzuna göz atın. Buna ek olarak yazılım güncellemelerini manuel olarak da arayabilirsiniz. Dilerseniz Loewe web sitesi üzerinden son güncellemeleri bulabilirsiniz. Setinizi kaydettikten sonra ihtiyacınız olan yazılım güncellemesi, “İndirmeler” kısmının altında gözükecektir. Buradan bir ZIP dosyası olarak indirebilirsiniz. Daha sonra indirdiğiniz arşiv dosyasını açıp içerisinde yer alan adımları takip ederek yazılımınızı güncelleyebilirsiniz.

Yeni bir yazılım versiyonu indirmesi başlamadan önce üzerinde en önemli bilgilerin yer aldığı bir bilgi kartı yayınlanır. Daha fazla bilgi, çevrimiçi kullanım kılavuzunda yer almaktadır.

Dilediğiniz zaman manuel olarak güncelleme taraması yapabilirsiniz. Taramadan herhangi bir sonuç almazsanız son versiyonu indirmişsiniz demektir.

Bunu yapmak için Sistem Ayarları’nı açın. Bu ekrandaki “Yazılım” sekmesinden sahip olduğunuz Loewe SW versiyonunu görüntüleyebilirsiniz.

Online mağazamızda minimum sipariş tutarı bulunmamaktadır.

Hayır hesap oluşturmanız gerekmiyor. Fakat ürün gönderebilmemiz için birtakım bilgiler girmeniz gerekiyor dolayısı ile kaydetmek isterseniz sonraki alışverişlerinizde çok daha hızlı bir alışveriş gerçekleştirmiş olursunuz.

Hayır hiçbir kredi kartı veya banka katı bilgisi sistemimizde tutulmuyor. Tüm satınalma işlemleri direkt olarak banaka arayüzü aracılığı ile yapıyorsunuz. 3D Pay ile %100 güvenli alışveriş sağlayabilirsiniz.

Eğer siparişiniz başarılı bir şekilde gerçekleşti ise son sayfada işleminiz ve sipariş kodunuz gözükecektir. Ayrıca siparişiniz ile alakalı e-posta adresinize bildirimler gelecektir. Eğer bildirim almadığınızı düşünüyorsanız lütfen e-posta kutunuzun “istenmeyen e-postalar” veya “Spam” kısmını kontrol edin. Ayrıca e-postanıza erişim olup olmadığını kontrol edin ve/veya epostanızı doğru girip girmediğiniz kontrol edin.

Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.

Öncelikle TV’nizin yazılımının güncel olup olmadığını kontrol edin. TV setinin performansı, yazılım güncellemeleri sayesinde devamlı olarak iyileştirilir. Sonra çevresinde bulunan aksesuarları kaldırın (set-üstü kutuları, USB hard diskler, CI+ modülleri gibi). HDMI, USB ve ağ arayüzünde herhangi bir bağlantı bulunmadığını kontrol edin. Eğer televizyonunuzun kapanma problemi düzeldiyse bütün bu eklentileri teker teker yeniden bağlayın ve her bir bağlantıdan sonra televizyonunuzun son halini kontrol edin. Eğer problem belli bir cihaz sebebiyle oluşuyorsa Loewe satıcınızla veya probleme sebep olan cihazın sağlayıcısıyla bağlantıya geçin.

Kredi Kartınızın veya Banka Kartınızın (Debit Card) online alışverişe açık olup olmadığını kontrol edin. Kartlarınızın limit bilgilerini de kontrol etmeniz gerekiyor. Eğer buna rağmen alışveriş yapamıyorsanız Visa, Mastercard, Amex Bonus gibi özellikte olduğunu kontrol etmeniz gerekiyor.

Evet Banka havalesi ile ödeme yapabilirsiniz. Sipariş öncesinde Banka Havale/EFT seçeneğini seçip siparişinizi verdikten sonra sipariş işleme düşer. Siparişin son kısmında bankalarımızın iban bilgileri gözükecektir. Sipariş numaranız ile ödeyeceğiniz rakamın tutarını 7 gün içerisinde yaptıktan sonra siparişiniz işleme alınacaktır.

Normal şartlarda 2-4 gün içerisinde siparişinizde herhangi bir sorun yoksa elinize ulaşacaktır. Fakat olası hatalardan kaynaklı durumlar olabilir, Telefon numaranız yanlış, gönderi adresiniz eksik veya yanlış, fatura adresinize gönderinizi yapmış olabilirsiniz. O yüzden hesap açtı iseniz sitemiz üzerinden giriş yaparak veya hesap açmadıysanız e-posta adreslerinizi kontrol ederek bilgilerinizin doğruluğunu kontrol edin.

Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.

Satın aldığınız ürün premium bir ürün olduğu ve olası taşımalarda hassas taşınması ve zarar görmemesi için kargo tarafımızca çalıştığımız özel bir firma ile karşılıyoruz.

Bu Cevaplar Size Yardımcı Olmadı mı?

Lütfen bize aşağıdaki iletişim formumuzdan ulaşın!