SCROLL DOWN

SYNC WITH LOEWE.

BILD SERIES SUPPORT
FAQ’S

The ultimate audio experience. Embraces the pure joy of sound with klang audio range by Loewe.

Yes, switch on the TV with the “0/AV” key. This will start the TV with the last AV source used.

Please switch your TV on and off again. Disconnect it from the mains for at least 30 seconds. Then check the functionality again

Please check the correct connection of the connected signal sources. If this does not lead to a solution, check the signal quality under “System settings -> Transmitter -> Manual search”.

Please check the batteries first and replace them if necessary. If the TV set still does not respond to the remote control, reset it as follows: Press and hold the AUDIO and STOP keys simultaneously until the LED above the AUDIO key flashes twice. Then enter the digits 99. The LED flashes twice to confirm. Finally, press the TV key.

First of all, please check whether the software of the TV is up to date. The performance of TV sets is constantly being improved by software changes. 2. To isolate the problem, remove any peripheral devices (set-top boxes, USB hard disks, CI+ modules, etc.) connected to the HDMI, USB and network interfaces of your TV. If the sporadic switching off no longer occurs, reconnect the devices to the TV one after the other and check the behaviour after each connection of a peripheral device. If the problem occurs in connection with a particular device, contact your Loewe dealer or the manufacturer of the peripheral device.

To do this, please go to your System Settings → Channels → Channel Lists TV. There you can create your individual channel list. In the personal channel list, channels from different reception sources can be combined (DVB-S / DVB-C / DVB-T and AV sources).

You can create all kinds of content as favourites by briefly pressing the star key on the remote control.

The easiest way is to press the record button (red dot) on your remote control. Recordings can also be conveniently programmed via the integrated EPG.

You will find a general explanation of the button functions in the user manual for your set. For dynamic functions, press the “Info” button on your Loewe remote control for two seconds.

Lütfen arkadaki yapışkan ile işaretlenmiş blokaj vidasının çıkartılıp çıkartılmadığını kontrol edin. Bu fonksiyon, Sistem Ayarları başlığının altındaki menüden kapatılabilir.

Otomatik parlaklık ayarından ötürü böyle bir problem meydana gelebilir. Otomatik parlaklık ayarı, size günün herhangi bir noktasında en uygun parlaklığı sağlar. Bunlara ek olarak hareketsiz görüntüler de OLED cihazlarda yavaşça soluklaşırlar.

Kalibrasyon ayarlarından televizyonunuzu kalibre edin. Bu işlemden sonra geçiş efektleri, yüksek oranda giderilmiş olmalı. Eğer bir defa kalibre etmek yetersiz geldiyse bir kez daha deneyin.

Bu televizyonla ilgili bir problem değildir ve garanti kapsamında yer almaz.

Hayır, yalnızca ürünün kendi kurulum çözümleri mevcuttur.

Otomatik görüntü format seçeneğini kapatın. Alternatif olarak görüntüyü seçerek kendiniz de formatlayabilirsiniz.

Otomatik parlaklık ayarından ötürü böyle bir problem meydana gelebilir. Otomatik parlaklık ayarı, size günün herhangi bir noktasında en uygun parlaklığı sağlar.

Evet, “Ses aracılığıyla” fonksiyonunu kullanarak modları değiştirebilirsiniz.

Bu amaca yönelik olarak Sistem Ayarları başlığının altında “Ses-Görüntü Senkronizasyonu” isimli bir ayar bulunmaktadır.

Eğer yayıncı tarafından bu imkan sunuluyorsa uzaktan kumandanızdaki mavi butonu kullanarak Dolby ve Stereo (PCM) ses ayarları arasında geçiş yapabilirsiniz. Ayrıca Sistem Ayarları başlığının altındaki ses ayarlarını, “dil” olarak değiştirebilirsiniz.

Eğer Loewe ürününüzü güvenli bir biçimde bir noktadan öbürüne taşımak istiyorsanız (evi taşırken gibi) kutusunu atmamanızı öneririz.

İlk kurulum esnasında bir sanal asistan size yardımcı olacak. İlk kurulumu, Sistem Ayarları başlığının altından yineleyebilirsiniz.

Bağlantılar, Loewe setlerinin arkasında yer alır. Çoğunlukla üzerinde bir kapak olması nedeniyle direkt olarak görüntüleyemezsiniz. Setinizle birlikte gelen kullanma kılavuzunda detaylı bir bağlantı rehberi bulabilirsiniz.

Cihazınız internete bağlıysa güncellemeleri otomatik olarak arayacaktır. (Ayarlar kısmında buna izin verilmişse.) Daha fazla bilgi için cihazınızın kullanma kılavuzuna bakabilirsiniz. Dilerseniz güncellemeleri manuel olarak da arayabilirsiniz. Ek olarak sitemizdeki SSS kısmından cihazınızın son yazılım güncellemesini de bulabilirsiniz. Cihazınızı kaydettikten sonra “İndirmeler” kısmında gerekli yazılımı görüntüleyebilirsiniz. Aradığınız yazılımı buradan bir ZIP dosyası olarak indirebilirsiniz. Bu süreç tamamlandığında indirdiğiniz arşivi çıkartıp içerisinde yer alan adımları takip ederek cihazınızı son sürüme güncelleyebilirsiniz.

Lütfen güç düğmesini kontrol edin.

Online mağazamızda minimum sipariş tutarı bulunmamaktadır.

Hayır hesap oluşturmanız gerekmiyor. Fakat ürün gönderebilmemiz için birtakım bilgiler girmeniz gerekiyor dolayısı ile kaydetmek isterseniz sonraki alışverişlerinizde çok daha hızlı bir alışveriş gerçekleştirmiş olursunuz.

Hayır hiçbir kredi kartı veya banka katı bilgisi sistemimizde tutulmuyor. Tüm satınalma işlemleri direkt olarak banaka arayüzü aracılığı ile yapıyorsunuz. 3D Pay ile %100 güvenli alışveriş sağlayabilirsiniz.

Eğer siparişiniz başarılı bir şekilde gerçekleşti ise son sayfada işleminiz ve sipariş kodunuz gözükecektir. Ayrıca siparişiniz ile alakalı e-posta adresinize bildirimler gelecektir. Eğer bildirim almadığınızı düşünüyorsanız lütfen e-posta kutunuzun “istenmeyen e-postalar” veya “Spam” kısmını kontrol edin. Ayrıca e-postanıza erişim olup olmadığını kontrol edin ve/veya epostanızı doğru girip girmediğiniz kontrol edin.

Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.

Öncelikle TV’nizin yazılımının güncel olup olmadığını kontrol edin. TV setinin performansı, yazılım güncellemeleri sayesinde devamlı olarak iyileştirilir. Sonra çevresinde bulunan aksesuarları kaldırın (set-üstü kutuları, USB hard diskler, CI+ modülleri gibi). HDMI, USB ve ağ arayüzünde herhangi bir bağlantı bulunmadığını kontrol edin. Eğer televizyonunuzun kapanma problemi düzeldiyse bütün bu eklentileri teker teker yeniden bağlayın ve her bir bağlantıdan sonra televizyonunuzun son halini kontrol edin. Eğer problem belli bir cihaz sebebiyle oluşuyorsa Loewe satıcınızla veya probleme sebep olan cihazın sağlayıcısıyla bağlantıya geçin.

Kredi Kartınızın veya Banka Kartınızın (Debit Card) online alışverişe açık olup olmadığını kontrol edin. Kartlarınızın limit bilgilerini de kontrol etmeniz gerekiyor. Eğer buna rağmen alışveriş yapamıyorsanız Visa, Mastercard, Amex Bonus gibi özellikte olduğunu kontrol etmeniz gerekiyor.

Evet Banka havalesi ile ödeme yapabilirsiniz. Sipariş öncesinde Banka Havale/EFT seçeneğini seçip siparişinizi verdikten sonra sipariş işleme düşer. Siparişin son kısmında bankalarımızın iban bilgileri gözükecektir. Sipariş numaranız ile ödeyeceğiniz rakamın tutarını 7 gün içerisinde yaptıktan sonra siparişiniz işleme alınacaktır.

Normal şartlarda 2-4 gün içerisinde siparişinizde herhangi bir sorun yoksa elinize ulaşacaktır. Fakat olası hatalardan kaynaklı durumlar olabilir, Telefon numaranız yanlış, gönderi adresiniz eksik veya yanlış, fatura adresinize gönderinizi yapmış olabilirsiniz. O yüzden hesap açtı iseniz sitemiz üzerinden giriş yaparak veya hesap açmadıysanız e-posta adreslerinizi kontrol ederek bilgilerinizin doğruluğunu kontrol edin.

Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.

Satın aldığınız ürün premium bir ürün olduğu ve olası taşımalarda hassas taşınması ve zarar görmemesi için kargo tarafımızca çalıştığımız özel bir firma ile karşılıyoruz.

These Answers Didn’t Help You?

Please contact us via our contact form below!