SCROLL DOWN
SYNC WITH LOEWE.
LOEWE APP SUPPORT
FAQ’S
We are here for you. You can write to us on any subject you want using the contact form below.
Evet, aynı WiFi’da bulunan cihazınızda güncel TV programlarını yayınlayabilirsiniz.
Menü görünümünde yeni cihaz ekleyebilir ve halihazırda var olan cihazlar arasında geçiş yapabilirsiniz.
Evet. Loewe Uygulaması, Şasi (Chassis) SL2xx (V.2.4.54 veya daha güncel yazılımlar) veya yazılım versiyonu V4.4 olan SL3xx/4xx cihazınız için uzaktan kumanda olarak kullanılabilir.
Lütfen Loewe uygulamasını tamamen kapatın veya cihazınızı yeniden başlatın. Eğer sorununuz giderilmemişse uygulamayı cihazınızdan silin ve yeniden yükleyin.
Mobil kayıtların her daim önceliği bulunur. Birbiriyle çakışan kayıt durumlarında halihazırda var olan zamanlayıcılar geçersiz kılınabilir.
Evet. Bunu yapmak için Sistem Ayarları başlığının altında yer alan “TV’yi LAN/WLAN kullanarak açma” seçeneği aktif olmalıdır.
Menü görünümünde yeni cihaz ekleyebilir ve halihazırda var olan cihazlar arasında geçiş yapabilirsiniz.
Mobil Kayıt seçeneğinin TV üzerinden aktif ve ayarlanmış olmasına dikkat edin. Lütfen TV’de bir sorgu aralığı ve süre zarfı ayarlanması gerektiğini unutmayın. Bu süreçte televizyonunuz devamlı olarak yeni kayıt programları arayacaktır. Eğer bu süre zarfı içerisinde bir kayıt talebi gönderdiyseniz TV’nizin bu talebi onaylama ihtimali yoktur. Bu sebeple herhangi bir kayıt, arşive düşmeyecektir.
TV’nizden Mobil Kayıt seçeneğini aktif edebilirsiniz. Bunu yapmak için şu sırayı izleyin: Sistem Ayarları -> Multimedya/Ağ -> Mobil Kayıt. Sonrasında da TV’de beliren işlemleri takip etmeniz gerekir.
Online mağazamızda minimum sipariş tutarı bulunmamaktadır.
Hayır hesap oluşturmanız gerekmiyor. Fakat ürün gönderebilmemiz için birtakım bilgiler girmeniz gerekiyor dolayısı ile kaydetmek isterseniz sonraki alışverişlerinizde çok daha hızlı bir alışveriş gerçekleştirmiş olursunuz.
Hayır hiçbir kredi kartı veya banka katı bilgisi sistemimizde tutulmuyor. Tüm satınalma işlemleri direkt olarak banaka arayüzü aracılığı ile yapıyorsunuz. 3D Pay ile %100 güvenli alışveriş sağlayabilirsiniz.
Eğer siparişiniz başarılı bir şekilde gerçekleşti ise son sayfada işleminiz ve sipariş kodunuz gözükecektir. Ayrıca siparişiniz ile alakalı e-posta adresinize bildirimler gelecektir. Eğer bildirim almadığınızı düşünüyorsanız lütfen e-posta kutunuzun “istenmeyen e-postalar” veya “Spam” kısmını kontrol edin. Ayrıca e-postanıza erişim olup olmadığını kontrol edin ve/veya epostanızı doğru girip girmediğiniz kontrol edin.
Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.
Öncelikle TV’nizin yazılımının güncel olup olmadığını kontrol edin. TV setinin performansı, yazılım güncellemeleri sayesinde devamlı olarak iyileştirilir. Sonra çevresinde bulunan aksesuarları kaldırın (set-üstü kutuları, USB hard diskler, CI+ modülleri gibi). HDMI, USB ve ağ arayüzünde herhangi bir bağlantı bulunmadığını kontrol edin. Eğer televizyonunuzun kapanma problemi düzeldiyse bütün bu eklentileri teker teker yeniden bağlayın ve her bir bağlantıdan sonra televizyonunuzun son halini kontrol edin. Eğer problem belli bir cihaz sebebiyle oluşuyorsa Loewe satıcınızla veya probleme sebep olan cihazın sağlayıcısıyla bağlantıya geçin.
Kredi Kartınızın veya Banka Kartınızın (Debit Card) online alışverişe açık olup olmadığını kontrol edin. Kartlarınızın limit bilgilerini de kontrol etmeniz gerekiyor. Eğer buna rağmen alışveriş yapamıyorsanız Visa, Mastercard, Amex Bonus gibi özellikte olduğunu kontrol etmeniz gerekiyor.
Evet Banka havalesi ile ödeme yapabilirsiniz. Sipariş öncesinde Banka Havale/EFT seçeneğini seçip siparişinizi verdikten sonra sipariş işleme düşer. Siparişin son kısmında bankalarımızın iban bilgileri gözükecektir. Sipariş numaranız ile ödeyeceğiniz rakamın tutarını 7 gün içerisinde yaptıktan sonra siparişiniz işleme alınacaktır.
Normal şartlarda 2-4 gün içerisinde siparişinizde herhangi bir sorun yoksa elinize ulaşacaktır. Fakat olası hatalardan kaynaklı durumlar olabilir, Telefon numaranız yanlış, gönderi adresiniz eksik veya yanlış, fatura adresinize gönderinizi yapmış olabilirsiniz. O yüzden hesap açtı iseniz sitemiz üzerinden giriş yaparak veya hesap açmadıysanız e-posta adreslerinizi kontrol ederek bilgilerinizin doğruluğunu kontrol edin.
Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.
Satın aldığınız ürün premium bir ürün olduğu ve olası taşımalarda hassas taşınması ve zarar görmemesi için kargo tarafımızca çalıştığımız özel bir firma ile karşılıyoruz.
These Answers Didn’t Help You?
Please contact us via our contact form below!