DEVAM ET
SYNC WITH LOEWE.
ONLINE MAĞAZA DESTEK
SIKÇA SORULAN SORULAR
Biz senin için buradayız. Aşağıdaki iletişim formunu kullanarak bize dilediğiniz konuda yazabilirsiniz.
Online mağazamızda minimum sipariş tutarı bulunmamaktadır.
Hayır hesap oluşturmanız gerekmiyor. Fakat ürün gönderebilmemiz için birtakım bilgiler girmeniz gerekiyor dolayısı ile kaydetmek isterseniz sonraki alışverişlerinizde çok daha hızlı bir alışveriş gerçekleştirmiş olursunuz.
Hayır hiçbir kredi kartı veya banka katı bilgisi sistemimizde tutulmuyor. Tüm satınalma işlemleri direkt olarak banaka arayüzü aracılığı ile yapıyorsunuz. 3D Pay ile %100 güvenli alışveriş sağlayabilirsiniz.
Eğer siparişiniz başarılı bir şekilde gerçekleşti ise son sayfada işleminiz ve sipariş kodunuz gözükecektir. Ayrıca siparişiniz ile alakalı e-posta adresinize bildirimler gelecektir. Eğer bildirim almadığınızı düşünüyorsanız lütfen e-posta kutunuzun “istenmeyen e-postalar” veya “Spam” kısmını kontrol edin. Ayrıca e-postanıza erişim olup olmadığını kontrol edin ve/veya epostanızı doğru girip girmediğiniz kontrol edin.
Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.
Öncelikle TV’nizin yazılımının güncel olup olmadığını kontrol edin. TV setinin performansı, yazılım güncellemeleri sayesinde devamlı olarak iyileştirilir. Sonra çevresinde bulunan aksesuarları kaldırın (set-üstü kutuları, USB hard diskler, CI+ modülleri gibi). HDMI, USB ve ağ arayüzünde herhangi bir bağlantı bulunmadığını kontrol edin. Eğer televizyonunuzun kapanma problemi düzeldiyse bütün bu eklentileri teker teker yeniden bağlayın ve her bir bağlantıdan sonra televizyonunuzun son halini kontrol edin. Eğer problem belli bir cihaz sebebiyle oluşuyorsa Loewe satıcınızla veya probleme sebep olan cihazın sağlayıcısıyla bağlantıya geçin.
Kredi Kartınızın veya Banka Kartınızın (Debit Card) online alışverişe açık olup olmadığını kontrol edin. Kartlarınızın limit bilgilerini de kontrol etmeniz gerekiyor. Eğer buna rağmen alışveriş yapamıyorsanız Visa, Mastercard, Amex Bonus gibi özellikte olduğunu kontrol etmeniz gerekiyor.
Evet Banka havalesi ile ödeme yapabilirsiniz. Sipariş öncesinde Banka Havale/EFT seçeneğini seçip siparişinizi verdikten sonra sipariş işleme düşer. Siparişin son kısmında bankalarımızın iban bilgileri gözükecektir. Sipariş numaranız ile ödeyeceğiniz rakamın tutarını 7 gün içerisinde yaptıktan sonra siparişiniz işleme alınacaktır.
Normal şartlarda 2-4 gün içerisinde siparişinizde herhangi bir sorun yoksa elinize ulaşacaktır. Fakat olası hatalardan kaynaklı durumlar olabilir, Telefon numaranız yanlış, gönderi adresiniz eksik veya yanlış, fatura adresinize gönderinizi yapmış olabilirsiniz. O yüzden hesap açtı iseniz sitemiz üzerinden giriş yaparak veya hesap açmadıysanız e-posta adreslerinizi kontrol ederek bilgilerinizin doğruluğunu kontrol edin.
Eğer tüm bunlara rağmen herhangi bir mesaj almadıysanız lütfen müşteri hizmetlerinden info@loewe.com.tr adresi veya support@loewe.com.tr adreslerinden veya 444 1 572 telefon numarasından bizlere ulaşın.
Satın aldığınız ürün premium bir ürün olduğu ve olası taşımalarda hassas taşınması ve zarar görmemesi için kargo tarafımızca çalıştığımız özel bir firma ile karşılıyoruz.
Bu Cevaplar Size Yardımcı Olmadı mı?
Lütfen bize aşağıdaki iletişim formumuzdan ulaşın!