Bir asırlık yaratıcılık ve lüks elektronik ürünler. Loewe, 100. yılını kutluyor
Ocak 2023, Kronach. 2023 yılında Loewe çok özel bir yıldönümünü kutluyor: 22 Ocak’ta marka 100 yaşında olacak. 1923 yılında kurulan Loewe, lüks segmentte küresel olarak aktif ve gelenekleri olan bir şirket haline geldi. Yıllar boyunca tasarım, teknoloji ve inovasyondaki kilometre taşlarıyla tüketici elektroniği endüstrisini şekillendirmede belirleyici bir rol oynadı.
Bugün Loewe, yaratıcılığı temsil ediyor ve kullanıcılara Alman mühendisliği, mükemmellik, özel tasarım ve kalitenin eşsiz bir kombinasyonunu anımsatıyor. Loewe tasarım felsefesi, sürekli olarak en küçük ayrıntısına kadar dikkatle planlanmış ve Loewe’ye özgü uzun ömürlü ikonik ürünler üretmeye odaklanarak ilerliyor. Böylece Loewe markası, hem günümüzde hem de gelecekte insanlara ilham vermek için onların günlük yaşamlarında yer edecek, büyülü ürün deneyimleri yaratıyor. Yıl dönümü, 2 Mart’ta Loewe’nin Kronach’taki ana üssünde “Loewe Tasarım Tarihinin 100 Yılı” özel sergisinin törenle açılmasıyla başlayarak yıl boyunca kutlanacak. Yıl dönümü boyunca daha birçok etkinlik ve faaliyetin yanı sıra çeşitli iletişim önlemleri de alınacak.
Loewe, 2023 yılında şirket tarihinin 100. yılını kutluyor: Siegmund ve David Ludwig Loewe tarafından Berlin’de kurulmasından bir asır sonra dahi marka, tüketici elektroniği segmentini şekillendirmeye devam ediyor. Bugün Loewe Technology GmbH olarak 42 ülkede geniş bir yelpazede yüksek kaliteli, zarif TV ve ses ürünleri ile faaliyet gösteriyor. Loewe’nin kalbi, yüksek teknolojiye sahip üretim tesisi ve başta Kronach’taki genel merkez olmak üzere 200 çalışanıdır. Loewe estetik açıdan sofistike tasarımı temsil ettiği için gerçek ikonların yaratıldığı yer burasıdır: Zamansız, son derece işlevsel ve minimal: Tasarım felsefesi, işte tam olarak bu özelliklerle tanımlanır. Loewe ürünleri en küçük ayrıntısına kadar dikkatle planlanır ve uzun ömürlü olması için üretilir. Böylece Loewe markası, insanların günlük yaşamlarında büyülü ürün deneyimleri yaratmaya devam eder.
Loewe geleneği: Sürekli olarak kendini yeniden yaratmak.
Loewe markasının tarihi etkileyici kilometre taşlarıyla doludur: Loewe, 1931 yılında araştırmacı Manfred von Ardenne ile birlikte dünyanın ilk tam elektronik televizyon setini tanıttı ve bu set 1933 yılında seri üretime geçti. Kronach’taki üretim tesisinin 1948’de açılmasının ardından Loewe, modern televizyon ve tüketici elektroniği alanındaki öncü başarılarıyla tüm dünyayı etkiledi. Örneğin 1951 yılında Loewe, piyasadaki ilk seri üretim televizyon seti olan Iris modelini kurdu. 1963 yılında Loewe Optaport, televizyon eğlencesini ilk kez mobil hale getirdi ve 1960’ların sonuna doğru renkli televizyonun piyasaya sürülmesiyle birlikte televizyondaki görüntüyü gerçeğe daha da yaklaştırdı. 1980’lerin başında Loewe, stereo televizyon ile pazara bir başka yenilik daha getirdi. İnternetin ortaya çıkışından sonra Loewe, 1997 yılında ilk Akıllı TV Xelos@Media’yı sundu.
Loewe’nin uzun tarihinde 2019, şirket için yeni bir dönemin başlangıcına işaret ediyor: Aslan Khabliev’in markayı satın almasından bu yana Loewe, Khabliev’in hem sahibi hem de CEO’su olduğu bir aile şirketi haline geldi. Loewe Technology GmbH’de, sürdürülebilir yüksek teknolojili mükemmel ürünler, Yukarı Frankonia’da yer alan Kronach’taki genel merkezde, yüksek teknolojili üretim hatlarına sahip gelenek açısından zengin fabrikada yaratılmaya devam ediyor – Loewe, şirket DNA’sı “Almanya’da üretilip tasarlanması” ile gurur duyuyor. Şirket, 2019’dan bu yana TV ve ses segmentinde 20’den fazla yeni ürünle pazara yeniden girişini etkileyici bir şekilde gerçekleştirdi.
Mükemmelliyetin yüzyılı: Kronach’ta üretilen ürünler
Kronach’ta bulunan genel merkezi ve üretim tesisiyle Loewe, geleneğine açıkça bağlı kalmaktadır ve gelecekte de yine aynı bölgede sağlam bir şekilde kök salmaya devam edecektir. Üretim konsepti temelinde Almanya’da üretim yapmak, yüksek düzeyde uyarlanabilirlik sağlamaktadır: seri üretimin aksine Loewe, ürün konseptlerinin bireyselliğine ve esnekliğine odaklanmaktadır.
Loewe’nin DNA’sının eşit derecede önemli bir diğer parçası da sürdürülebilirlik ilkesidir. Şirket, güzel tasarlanmış, son derece işlevsel, modern, zamansız ve dayanıklı cihazlar üretmeye kendini adamıştır. En iyi ve en kaliteli malzemeleri seçerek, dikkatli ve hassas bir çalışmayla enerji verimliliği, yazılım güncellemeleri ve yıllarca tamir edilebilme özelliğiyle göz dolduran sürdürülebilir ürünler yaratıyor. Buna ek olarak, üretim halihazırda yüzde 100 yeşil elektrikle çalışmaktadır.
Mükemmeliyette yeni bir yüzyıl
Günümüzde küresel çapta aktif olan marka, Alman mühendisliği ile yenilikçi güç, gelenek ve mükemmellikle dolu olağanüstü tarihine tutku ve gururla bakıyor. 100 yıllık geçmiş, lüks segmente net bir şekilde odaklanarak sürdürülecektir çünkü Loewe yeni yüzyılında da marka köklerine bağlı kalacak ve inovasyonun itici gücü olarak TV ve ses segmentlerini sürdürülebilir bir şekilde şekillendirmeye devam edecektir. Teknik başyapıtlar ve zarif tasarım ikonlarının uzmanca bir araya gelmesi, Loewe’yi dünya çapında TV ve ses portföylerinde lüksün referansı olarak belirleyen ayırt edici özellik olmaya devam edecektir. Loewe, sektörün en kaliteli bileşenleriyle mükemmelliğe ulaşmayı arzulamaktadır.
Loewe Technology GmbH, bu arzusunu ve kendini sürekli yeniden keşfetme kültürünü sürdürürken, mükemmel lüks deneyimler yaratarak üstün işçiliği devam ettirecektir. Buna ek olarak, yıldönümü yılında mevcut ve yeni ortaklarla değerli ilişkileri yoğunlaştırarak ve seçilen satış kanallarında markanın görünürlüğünü güçlendirerek küresel varlığını da genişletmeye odaklanacaktır. Üstelik yeni yılında Loewe, satış noktalarından çevrimiçi görünümüne ve müşteri hizmetlerine kadar tüketicilerle tüm temas noktalarına yatırım yapacaktır. Loewe ürünlerinin satışında şirket, nitelikli perakendeciler ve uluslararası bir iş ortaklığı ağı ile yakın iş birliğine güvenmeye devam edecektir.